Historia


Na jednej z ostatnich edycji Targów Horeca w Krakowie odwiedzający mogli nacieszyć swoje zmysły zapachem, widokiem, a przede wszystkim wyjątkowym smakiem produktów marki Pizzola – wiodącego producenta mrożonych spodów do pizzy
Polacy kochają pizzę – produkt ten idealnie trafił w gusta kulinarne konsumentów – nic więc dziwnego, że zainteresowanie produktami Pizzola podczas targów było ogromne.

Marka Pizzola – obecna na polskim rynku od ponad 10 lat już po raz kolejny zaprezentowała podczas targów swoją bogatą ofertę, która obejmuje:

  • najwyższej jakości surowe ciasta mrożone do pizzy,
  • wstępnie wypieczone, mrożone spody do pizzy na grubym cieście,
  • szeroki wybór zapiekanek mrożonych,
  • produkty typu hot-dog, lasagne, piadina, doria.

Zwiedzający Targi Horeca mieli okazję nie tylko zobaczyć ekspozycję prezentującą produkty Pizzola, ale także spróbować jak smakują. Rozmowom handlowym towarzyszyły liczne degustacje.

Wydobywający się ze stoiska D 15 zapach przyciągnął tłumy zwiedzających. Goście na własne oczy mogli przekonać się, że dzięki zastosowaniu gotowych spodów do pizzy Pizzola, po rozmrożeniu ciasta, całościowy proces przygotowania dania obejmujący dobranie dodatków i pieczenie, nie przekracza 10 minut.

Wszystkie produkty marki Pizzola opracowane są na bazie tradycyjnych włoskich receptur. Firma posiada także szeroką gamę autorskich przepisów, tworzonych na potrzeby klientów sieciowych – możliwe jest wyprodukowanie dowolnej gramatury i rodzaju ciasta. Dzięki specjalnej technologii produkcji i mrożeniu ich termin przydatności do spożycia to 12 miesięcy.

Stosowanie produktów Pizzola zapewnia właścicielom lokali gastronomicznych wiele korzyści – przede wszystkim wpływa na ograniczenie wydatków. Zminimalizowane zostają koszty zatrudnienia wykwalifikowanego personelu, bądź nakłady ponoszone na szkolenia niedoświadczonych pracowników.

Dzięki zastosowaniu spodów Pizzola wyeliminowany zostaje także problem braku odpowiedniej przestrzeni do produkcji i przechowywania produktów.

Łatwiej też zaplanować budżet i utrzymać standard posiłków, gdyż możliwe jest zachowanie wysokiej jakości i powtarzalności serwowanych dań. Produkt wstępnie przygotowany zminimalizuje również czas oczekiwania klienta na zamówienie, a większa ilość obsłużonych klientów to oczywiście większe zyski.

Wszystkie produkty marki Pizzola dystrybuowane są na terenie całej Polski. Zainteresowanych zapraszamy do współpracy!

Więcej informacji w Prezentacji Pizzola